Abonnementsbetingelser

Generelle oplysninger

Virksomhed: NSGroup IVS
CVR: 39952246
Adresse: Energivej 9C, 9300 Sæby
Email: Hej@fitbay.dk
Tlf: +45 71 96 98 59

Medlemskab

Første gang du handler til medlemspris, oprettes der automatisk et medlemskab. De første 30 dage af dit medlemskab er gratis og koster efterfølgende 49,- om måneden.

Betaling

Alle betalinger gennemføres teknisk med Stripe som kortindløsere. På fitbay.dk kan der betales med Visa og Mastercard. Betaling for medlemskab samt varer på fitbay.dk kan kun ske med betalingskort. Beløbet hæves først på dit kort, når varerne sendes fra Fitbay.dk, eller når dit medlemskab påbegyndes. Der kan aldrig trækkes et større beløb end det, du har godkendt ved købet. Alle priser er oplyst inkl. moms. Priserne er dagspriser. Når du handler med fitbay.dk indgås aftaler på dansk. Vi tager ikke kortgebyrer.

Levering

Ordrer bestilt hos fitbay.dk leveres via DAO365 til en pakkeshop/pakkeboks nær dig. Forventet leveringstid er 1-2 hverdage. Der er gratis levering ved ordrer på over 800 DKK. Fitbay.dk har ansvaret for varerne, indtil de er leveret. Pris for levering er 29,- pr forsendelse.

Bindingsperiode

Du kan opsige dit medlemskab, når det passer dig, og abonnementet ophører herefter ved udgangen af den periode, der er betalt for. Det er dog ikke muligt at opsige medlemskabet inden for de første 24 timer, hvor abonnementet af tekniske årsager er låst. Efter de første 24 timer kan du opsige dit abonnement, når det passer dig. Det vil sige, du i den første prøveperiode godt kan bestille nogle varer til Fitbay priser og dagen efter opsige dit medlemskab - men vi håber selvfølgelig, at du gerne vil fortsætte længere som medlem, så du kommer til at spare endnu mere. Opretter du dig som medlem hos Fitbay.dk er der ingen bindingsperiode tilknyttet dit medlemskab.

Opsigelse

Du kan frit opsige dit medlemskab 24 timer efter du har lagt din første ordre. Hvis du opsiger dit medlemskab eksisterer din konto indtil næste betalingsdato. Vælger du at placere en ordre efter du har opsagt dit medlemskab, skal du være opmærksom på at dit medlemskab vil blive genaktiveret. Bemærk at hvis har du en igangværende ordre, kan medlemskabet ikke opsiges før denne er afsendt. Dette vil typisk ske indenfor 24 timer. Prøv venligst igen når din ordre er sendt afsted fra vores lager. For at opsige dit medlemskab skal du logge ind via login-ikonet oppe i højre hjørne eller trykke på “Mit Medlemskab” i bunden af siden. Under ”Betalinger" skal du trykke på knappen: "Stop abonnement". Du kan også altid kontakte vores kundeservice. Hvis du opsiger dit medlemskab, vil du stadig have adgang til dit medlemskab indtil det ophører. Dog ophører medlemskabet omgående hvis det opsiges i den gratis prøveperiode på 30 dage. Efter et medlemskab er opsagt, vil der ikke blive trukket yderligere på din konto, medmindre du selv vælger at genaktivere dit medlemskab. Såfremt dit betalingskort snart udløber eller er udløbet, skal du blot vente på at din abonnementsperiode automatisk udløber, og herefter bruge dit nye betalingskort ved din første efterfølgende ordre. Herved genaktiveres dit medlemskab og knyttes til dit nye betalingskort. Du kan også kontakte vores kundeservice, hvis du ønsker hjælp.

Fortrydelsesret

Som forbruger har du 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os. Fristen gælder fra den dag du modtager varerne. Hvis du vil fortryde og returnere en eller flere varer, skal du inden for 14 dage informere os om fortrydelsen/returneringen på tlf. +45 71969859 (Hverdage fra 17-20:00) eller på mail hej@fitbay.dk, som vi besvarer indenfor 48 timer i hverdagen. Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen. Hvis varen er forseglet, hvilket kan være tilfældet af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager, er der ikke fortrydelses- og returret, hvis forseglingen er blevet brudt efter leveringen.

Tilbagebetaling

Hvis du fortryder dit køb, får du dine penge tilbage. Vi refunderer beløbet til dig uden unødig forsinkelse og senest 14 dage fra den dag, hvor vi har modtaget besked om at du vil fortryde aftalen. Vi tilbagefører pengene med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved købet, medmindre vi har aftalt andet.

Hvis der er noget galt med abonnementet

Hvis du ikke er tilfreds med abonnementet kan du kontakte os på hej@fitbay.dk. Købelovens mangelsregler gælder ikke for abonnementer. Om du har 2 års reklamationsret efter reglerne i købeloven afhænger derfor af, hvad der skal leveres i henhold til abonnementsaftalen:

Levering af varer

Ved levering af varer har du reklamationsret i 24 måneder. Kontakt os inden du sender varen. Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation. Du skal reklamere inden for ”rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at fejlen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Træk på dit kort

Du kan til enhver tid tilbagekalde din tilladelse til, at vi trækker et beløb på dit kort. Du kan også gøre indsigelse vedrørende ”uautoriserede debiteringer” over for din kortudbyder, dog senest 8 uger efter debiteringen, med mindre andet fremgår af din aftale med kortudbyderen.

Persondatapolitik

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig. Personoplysningerne registreres hos NSGroup IVS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. Vi samarbejder derudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål. Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. Den dataansvarlige på www.fitbay.dker (Kasper M. Nielsen). Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig. Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: hej@fitbay.dk

Klageadgang

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte kundeservice på: hej@fitbay.dk eller +45 71 96 98 59. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk

Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

Til:
Fitbay.dk
Energivej 9C
9300, Sæby
E-mail: hej@fitbay.dk

Jeg meddeler herved, at jeg ønsker at gøre fortrydelsesretten gældende i forbindelse med min købsaftale om følgende varer/ydelser:
__________________________________________________________________________________
Bestilt den: _______________________________ Modtaget den: _______________________________
Forbrugerens navn: ______________________________________________________________________
Forbrugerens adresse: ___________________________________________________________________
Forbrugerens underskrift: _________________________________________ Dato: _________________
(kun hvis formularens indhold meddeles på papir